Cara Panjangkan Zakar Cepat Dan Kekal

Cara panjangkan zakar ni abah share supaya anda semua dapat kesan panjang dan besarkan zakar segera. Cara panjangkan zakar adalah antara pertanyaan terbanyak pelawat.

Memang pening juga bila difikirkan pasal cara memanjangkan zakar sampai 1 inci sebulan.

Dulu – dulu pernah juga guna minyak urut zakar untuk dapatkan sampai 1 inci sebulan, tetapi bila berhenti zakar kecut kembali.

Kesannya tidak kekal. Ini adalah apa yang biasa terjadi kepada ramai orang yang ingin nak besar dan panjangkan zakar.

Sebenarnya Boleh Ke Panjangkan Zakar?

Ini pertanyaan yang sering ditanya oleh ramai orang. Sesetengah orang langsung tidak tahu yang zakar manusia boleh dibesarkan.

Anda mungkin pernah mendengar kaedah suntikan atau pembedahan besarkan zakar, namun perkara ini sudah termasuk kepada merubah ciptaanNya.

Bagi masyarakat melayu, kaedah besar dan panjangkan zakar ni memang ada caranya. Tapi zaman dahulu mereka memang jadikan kerja urut zakar ni rutin harian.

Maklumlah dulu bukannya ada aktiviti yang pelbagai boleh dilakukan. Manusia zaman sekarang bergerak pantas dan tiada masa nak jadikan urut zakar sebagai rutin.

Akibatnya apabila nak kahwin barulah kita tergopoh nak buat persediaan pada zakar.

Miliki Zakar Idaman, Download Panduan Besarkan Zakar Ini Sekarang!

KLIK SINI UNTUK DOWNLOAD

Ada lelaki yang tidak tahu saiz zakar orang lain, sampai kahwin baru sedar yang isteri tidak puas akibat zakar pendek dan kecil.

Anda pun mencari solusi zakar pendek supaya dapat dipanjangkan. Dan berjumpa dengan pelbagai solusi untuk menambah saiz zakar.

Ada yang menggunakan pam, tapi paling ramai promosikan adalah teknik mengurut zakar.

Anda kemudian memesan minyak urut zakar tetapi berasa hairan kerana masa urut memang memanjang. Namun bila minyak urut zakar anda habis, lepas 2-3 minggu besar dan panjang zakar telah hilang.

Rupanya dengan guna minyak urut zakar hasilnya tidak kekal. Tapi anda tertanya juga, bagaimana orang lain boleh dapat kesan besar dan panjang.

Apa sebenarnya rahsia mereka yang mereka tidak beritahu?

Ini kerana kalau yang menjual minyak lintah di twitter, mereka seakan hilang maruah. Tanpa segan silu memaparkan zakar mereka yang dikatakan sudah menggunakan minyak pembesar zakar yang mereka guna.

Kemungkinan terbesar anda kena scam sebab zakar penjual sememangnya besar. Anda terpana melihat zakar penjual yang besar lantas buat belian.

Kemungkinan kedua yang anda tidak tahu langsung tentang rahsia urut zakar dan hasilnya kekal.

Saat ini anda memang confident produk urut zakar yang anda guna berkesan tetapi hasilnya tidak kekal. Jika ada rahsianya, tentunya penjual tidak mahu anda tahu perkara ini.

Rahsia Panjangkan Zakar Sebenar

 

 

Jika anda rasa terlepas sesuatu dari kemungkinan kedua, ya anda patut. Sebabnya abah pasti yang anda telah berjaya panjangkan zakar tetapi buat kerja tidak habis.

Jom kita recall balik tentang orang dulu – dulu yang menjadikan urut zakar ini sebagai rutin. Anda mungkin membuat rutin ini semasa ada minyak sahaja.

Apabila minyak habis anda berhenti urut. Atau kadang – kala dalam 2 minggu guna dah nampak besar panjang kemudian anda stop walaupun minyak tidak habis lagi.

Maksud menjadikan rutin itu mungkin setiap hari atau 2-3 hari sekali tetapi sudah diamalkan bertahun – tahun. Itu maksud rutin yang sebenar, sebab itu ia memang terbukti dapat besar dan panjangkan zakar lelaki.

Sedangkan kita sedang dalam topik “persediaan nak kahwin”. Sebab itu anda akhirnya berpendapat yang kaedah urut zakar sememangnya tidak berkesan untuk beri kesan kekal.

Namun Bagaimana Orang Zaman Dulu Boleh Kekal?

Ini kerana bila kita urut zakar, kita sebenarnya training batang zakar supaya memanjang dan membesar. Ia perlu dilakukan selalu dan menjadi rutin supaya isi yang ditarik kekal panjang.

Sampai satu masa, let say 6 bulan isi yang diurut setiap hari ini, akhirnya tidak akan kecut lagi. Barulah pemanjangan zakar anda akan menjadi kekal.

Dan orang dulu buat bertahun – tahun, masa tu kalau stop pun zakar dah besar panjang. Isinya sudah matang dan tidak akan kecut.

Jadinya Jika Anda Nak Panjangkan Zakar, Kena Urut Sampai Bertahun – Tahun Begitu?

Jika difikir – fikirkan keinginan nak miliki zakar besar dan panjang memang itulah rutin yang anda kena buat. Tapi bila difikir sedalamnya mampukah aku nak istiqomah buat setiap 2 hari sampai 5 tahun?

Berat ya 5 tahun tu. Tapi kalau nak dapat besar panjang macam kote jin memang itulah resepinya. Hahaha!

Tadikan awal tulisan abah ada nyatakan cara panjangkan zakar yang cepat dan berkesan.

Kalau setakat nak promot minyak urut abah ni, rasanya tak payahlah. Dah tentu kena urut sampai 5 tahun jugak betul tak bah?

Pada abah bukan tentang minyak urut abah sahaja tetapi abah nak sampaikan ilmu ni.

Kita juga kena faham bagaimana badan kita berfungsi. Dalam pasaran terdapat juga produk besarkan zakar jenis makan.

Abah sendiri pernah kecundang guna minyak urut zakar sahaja. Namun abah dulu dipertemukan dengan teknik makan produk dan urut zakar serentak.

Melalui gabungan keduanya, barulah anda boleh dapatkan zakar yang lebih besar, panjang, kuat bertenaga, tahan lama dan keras macam besi sebagai “persediaan nak kahwin” anda tadi.

Ia boleh dilakukan dalam 3 bulan ke 6 bulan sahaja. Tidak perlu sampai 5 tahun!

Ini sebenarnya rahsia cara panjangkan zakar yang ramai orang tidak tahu. Ramai orang yang mengurut zakar, mereka akan dapati walaupun zakar menjadi panjang atau besar, kebiasaannya semasa tegang zakar akan berasa loose dan ringan.

Tidak berat kerana aktiviti urut zakar akan menarik segala urat yang terdapat didalam zakar jadi memanjang. Sampai 3 bulan urut anda akan dapati pemanjangan menjadi lambat.

Ini kerana isi zakar dan urat didalam zakar menjadi nipis.

cara panjangkan zakar

Jom bayangkan zakar kita umpama doh roti atau biskut yang dibuat oleh tukang masak. Setelah mereka keluarkan dari mesin ulian, kemudian chef akan letak penggelek diatas doh.

Doh itu umpama zakar anda. Penggelek pula umpama proses urut. Walau digelek sehingga paling nipis (akan lebih besar/panjang), tetapi tetap ada hadnya sebelum terkoyak.

Terkoyak bermaksud berlaku kecederaan pada zakar anda kerana anda push over limit.

Mesti anda teruja pada bulan pertama dan kedua anda lihat zakar anda memanjang dengan galak. Bulan ketiga dan seterusnya makin lembab.

Ini kerana dah tiada isi lagi yang dapat di expand dalam zakar anda. Itu yang kadang keras pun tak berapa keras jadinya, sebab isi didalam menipis dan tidak dapat bekalan secukupnya untuk makanan zakar.

Makanan Zakar Ni Apa Gunanya?

Dalam pasaran memang terdapat produk yang dikatakan dapat membesarkan zakar dengan cara memakan produk tersebut. Produk seperti Alpha Men Formulation sangat berkesan untuk tambah isi zakar anda.

Urat didalam zakar akan menggemuk semula dan akhirnya bila anda urut, pemanjangan mudah berlaku kerana ada isi dalam zakar yang boleh di adjust supaya memanjang.

Jadi rahsia terbesar dalam nak panjangkan zakar adalah makan dan urut. Tetapi tak boleh main langgar sahaja. Ada step yang perlu diperhalusi.

Jom Ketahui : Rahsia Abah Disini
Jom Baca : Cara Urut Zakar

Tanpa buang masa, jom ikuti Rahsia Abah tentang cara besar dan panjangkan zakar yang paling berkesan pada link diatas.

Leave a Comment

Scroll to Top